Każdego roku wydawany jest niezwykle rozbudowany raport Digital in 2017: Global Overview. Dostarcza on szczegółowych danych o użytkownikach Internetu i mediów społecznościowych oraz zakupach online. Dzięki temu opracowaniu możemy dostrzec tendencje, jakie wykazuje rynek digitalowy, a nawet zmiany społeczne.

Ponad 3,700 mld osób, czyli połowa ludzkości, ma w tej chwili dostęp do Sieci. Niewiele mniej korzysta z Internetu za pośrednictwem smartphonów. Co ciekawe, smartphony są najczęściej wykorzystywanymi w tym celu urządzeniami, pokonały królujące dotychczas laptopy i komputery stacjonarne. Zgodnie z przewidywaniami ekspertów w 2019 około 72% ruchu internetowego będzie obsługiwane przez komórki, co praktycznie pozwoli im na dominację rynku! Takie dane jasno dają do zrozumienia, że również zakupy odbywają się w dużej mierze poprzez mobile. Jeżeli marka nie decyduje się na dotarcie do klienta w Sieci, to stawia się w bardzo niebezpiecznym z punktu widzenia konkurencyjności położeniu.

System Powermat jest świetnym rozwiązaniem dla stacjonarnych lokali – zachęca klienta do wizyty możliwością doładowania telefonu. Jednak to także potężne narzędzie do budowania zaangażowania z konsumentami w sferze online. Pomaga ono wyraźnie zwiększyć dochody. By korzystać z mat ładujących PowerSpot, smartphone powinien mieć zainstalowaną aplikację Powermat.

Za jej pośrednictwem użytkownik może otrzymywać spersonalizowane, „uszyte na miarę” oferty ze swoich ulubionych lokali.

 

Rodzaj interakcji z użytkownikiem może przyjmować różną formę:

W lokalu

Gdy klient przebywa w danym sklepie czy restauracji, smartphone automatycznie wyświetli ofertę tego miejsca, zniżki czy ankiety. Taka wiadomość może zachęcić gościa do dokonania kolejnych zakupów w trakcie tej samej wizyty.

W pobliżu

Otrzymanie spersonalizowanej oferty, wygenerowanej na podstawie geo-lokalizacji może skutecznie wpłynąć na wybór danego lokalu przez niezdecydowanego gościa.

Non-stop

Aplikacja pozwala na zbudowanie programów lojalnościowych, które pozwalają konsumentom zbierać punkty i odbierać zniżki czy upominki. Takie rozwiązania budują trwałe, pozytywne relacje z klientami.