Świat reklamy na przestrzeni lat zmienił się diametralnie. Tradycyjne kanały, jak bilbordy czy telewizyjne spoty wypierane są przez nowe media. Internet oferuje szeroki wachlarz metod dotarcia do klienta, a także form, jakie przyjmować może nasze przesłanie. Warto stale być na bieżąco z nowinkami i wykorzystywać niekonwencjonalne sposoby. AdWords – sponsorowane linki platformy Google to już podstawa egzystencji naszej usługi czy produktu w sieci. Niska cena i duża skuteczność sprawiają, że są powszechnie używane. Bardziej zaawansowaną formą promocji jest pozycjonowanie SEO. Jego efekty nie są widoczne od samego początku, optymalizacja zajmuje trochę czasu, ale to także niezwykle skuteczna metoda.

Najpopularniejszy serwis społecznościowy świata, Facebook, oferuje wiele możliwości reklamy. Pozwala na założenie profilu swojej firmy, wyświetlanie różnego rodzaju formatów, jak przesuwane karuzele z grafikami, ruchome kanwy, czy standardowe banery.  W serwisie konta mają miliony użytkowników, Facebook pozwala na bezpośrednią komunikację z nimi, a zaprogramowane algorytmy pozwalają na docieranie do wskazanych grup docelowych.   Każdy z własnego doświadczenia wie, że obecnie strona internetowa dedykowana naszym usługom czy produktom to absolutna podstawa. Niezwykle ważne jest zoptymalizowanie jej w sposób umożliwiający wygodne i intuicyjne korzystanie za pomocą urządzeń mobilnych. Pamiętajmy, że trendy szybko się zmieniają, należy trzymać rękę na pulsie, by nasza strona była odpowiednio wspierana przez przeglądarki internetowe i nie sprawiała wrażenie archaicznej. Różnorodność aplikacji mobilnych pozwala na popuszczenie wodzy fantazji i kreatywne wykorzystanie ich przeznaczenia. Reklama przemycona w zabawny sposób w narzędziu do wyznaczania trasy przejazdu czy portalu randkowym jest pozytywnie postrzegana przez odbiorców. Wielu użytkowników podejmuje decyzje o zakupie czy skorzystaniu z usług po wcześniejszym sprawdzeniu ofert w Internecie. Warto o tym pamiętać i przygotowywać ciekawe reklamy skierowane do odpowiednich grup docelowych. Tymczasowe, specjalne oferty są niezwykle atrakcyjne dla klientów, chętnie z nich korzystają. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak można wykorzystać mobilną platformę Powermat do pozyskiwania klientów w celu przyciągnięcia ich do Twojego stacjonarnego punktu sprzedaży, odwiedź stronę: http://www.powermat.com/business.