Juan & Pepe's

To sieć małych włoskich restauracji z możliwością zjedzenia na miejscu lub zabrania posiłku na wynos. Restauracje znajdują się w pobliżu głównych arterii komunikacyjnych, przy deptakach, niedaleko innych restauracji, sklepów wielobranżowych.

Właściciele restauracji zauważyli spadek ruchu w lokalach. Jest to ogólna tendencja – spadek ruchu w lokalach i restauracjach na rzecz wzrostu sprzedaży online. Aby zapobiec spadkowi sprzedaży, właściciele restauracji wprowadzili działania marketingowe, takie jak ulotki informacyjne, konkursy z nagrodami, programy członkowskie - odnieśli częściowy sukces.

W dalszym ciągu jednak szukali sposobu, aby móc podnieść ceny, zarządzać promocjami, a także zmniejszyć ilość marnowanej żywności, co za tym idzie obniżyć ponoszone straty.

Przykładowe logo
Restauracje Juan & Pepe’s potrzebują rozwiązania prostego, niezawodnego i dostosowanego do indywidualnych potrzeb.

Oczekiwania:

• Monitoring trendów zachowań Klientów,

• Narzędzie angażujące Klientów restauracji oraz stanowiące nową formę komunikacji z nimi.

Odpowiedzią na ich potrzeby jest System bezprzewodowych stacji dokujących Powermat.

Restauracje współpracują z Powermat instalując w lokalach maty ładujące, które są subtelne i stanowią integralną część mebli, dzięki czemu nie ingerują w estetykę miejsca. Stacje dokujące Powermat można umieścić na dowolnej płaskiej powierzchni.

Monitoring zachowań Klientów

Dodatkowo, firma Powermat dostarcza właścicielom restauracji wiele danych, które można wykorzystać do wykrycia wzorców ruchu i trendów. Można na przykład sprawdzić, czy aktywne powiadomienia wysyłane z poziomu aplikacji webowej Powermat do użytkowników aplikacji mobilnej POWERMAT z promocjami przyczyniły się do wzrostu ruchu w lokalu podczas martwego okresu w ciągu dnia, w godzinach 16.00-18.00.

Aplikacja Powermat umożliwia właścicielom Juan & Pepe's wysyłanie alertów, informacji o promocjach i innych informacji dla użytkowników, zarówno w restauracji, jak i poza nią. Oferty te, mogą nawiązywać do wzorców danych i trendów, aby zachęcić Klientów do odwiedzania restauracji podczas martwych okresów lub pod koniec dnia, aby sprzedać więcej produktów łatwo psujących się oraz zmniejszyć ilość odpadów.

Badanie przeprowadzone w 2016 roku w restauracjach na zlecenie Powermat wykazało, że:

79

Respondentów chętniej będzie odwiedzać restaurację, ze względu na udostępnianie zasilania

81

Sądzi, że będą odwiedzać restauracje przynajmniej raz w tygodniu

56

Uważa, że wyda w restauracji więcej

86

Stwierdziło, że wydłuży czas przebywania w restauracji

Otwórz nowe możliwości przed swoim biznesem

Dołącz do POWERMAT już dziś!